Správa nemovitostí: vedení správy
-
přehled nájemců, resp. uživatelů jednotlivých bytů a osob, které
v těchto bytech bydlí
-
přehled nájemců nebytových prostor a účelu jejich využití
-
vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace,
včetně archivace
-
kontakt s nájemci a uživateli bytů a nebytových prostorů
-
vedení přehledné evidence o dokladech, příjmech a výdajích
spojených se správou domu
-
jednou za čtvrt roku předávat aktualizovaný předpis měsíčního
nájemného a aktualizovaný seznam dlužníků
-
výběr nájemného a příspěvků do fondu oprav (zálohy na opravy)
-
vyúčtování záloh na služby a příspěvků do fondu oprav (záloh na
opravy)
-
tisk evidenčních listů
-
uzavírání nájemních smluv
-
uzavírání mandátních smluv
-
styk s bankou