Správa nemovitostí: vedení správy

  • přehled nájemců, resp. uživatelů jednotlivých bytů a osob, které v těchto bytech bydlí
  • přehled nájemců nebytových prostor a účelu jejich využití
  • vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace, včetně archivace
  • kontakt s nájemci a uživateli bytů a nebytových prostorů
  • vedení přehledné evidence o dokladech, příjmech a výdajích spojených se správou domu
  • jednou za čtvrt roku předávat aktualizovaný předpis měsíčního nájemného a aktualizovaný seznam dlužníků
  • výběr nájemného a příspěvků do fondu oprav (zálohy na opravy)
  • vyúčtování záloh na služby a příspěvků do fondu oprav (záloh na opravy)
  • tisk evidenčních listů
  • uzavírání nájemních smluv
  • uzavírání mandátních smluv
  • styk s bankou